,,Nie, nie dla wiedzy podróżujemy. Nie po to też podróżujemy, by na chwilę z codziennych trosk się wyrwać i o kłopotach zapomnieć [...] Nie, nie żądza wiedzy nas gna ani ochota ucieczki, ale ciekawość, a ciekawość jak się zdaje, jest osobnym popędem, do innych niesprowadzalnym.” Leszek Kołakowski — Mini wykłady o maxi sprawach

poniedziałek, 18 lipca 2011

NL-715225 i UA-120845

Dostałam dziś nowe kartki. Tym razem moi nadawcy są praktycznie w moim wieku bo maja po 21 lat.
Ann z Ukrainy.
Ann jak już wspomniałam ma 21 lat i mieszka w Kyiv. W swojej kartce wysłała mi pozdrowienia i napisała, że kartka przedstawia centrum miasta. Ma również nadzieję, że kartka mi się podoba i dorysowała śliczne słoneczko.
Dzięki Ann <3
Bas z Holadnii.
Bas napisał iż w następne wakacje ma zamiar zrobić sobie podróż przez Europe. I zapytał czy Gdańsk jest dobrym miejscem dla niego w jego podróży? Oczywiście odpisałam, że jak najbardziej, że Gdańsk jest piękny i godny odwiedzin. Jednak poleciłam mu też zwiedzić Kraków i Wrocław, jako że uwielbiam te miasta.
Dzięki Bas <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz