,,Nie, nie dla wiedzy podróżujemy. Nie po to też podróżujemy, by na chwilę z codziennych trosk się wyrwać i o kłopotach zapomnieć [...] Nie, nie żądza wiedzy nas gna ani ochota ucieczki, ale ciekawość, a ciekawość jak się zdaje, jest osobnym popędem, do innych niesprowadzalnym.” Leszek Kołakowski — Mini wykłady o maxi sprawach

czwartek, 28 lipca 2011

FI-1147571 i RU-488060

Merja z Finlandii.
 Merja jest fotografem. W kartce wyjaśniła mi czemu kot na zdjęciu, który wabi się Wasu i należy do jej siostry, wygląda tak a nie inaczej. Podobno fińskie koty nie są dobre w pozowaniu i kot spogląda na nią na lekko zdenerwowany podczas zabawy ze swoją siostrą Boge (nie wiem czy dobrze przeczytałam). Merja podaje również adresy do swojej galerii i do bloga. Mam nadzieję, że nie będzie zła jeśli umieszczę je tutaj.
http://www.flickr.com/photos/merja_kalenius/
http://www.telle.kuvablogi.com
Dzięki Merja <3

Natalia z Rosji.
Natalia pisze iż kot na kartce ma mi przynosić dobry nastrój i trzymać z daleka od złych rzeczy.  Oby to naprawdę zadziałało. W ogóle bardzo mi się znaczki podobają, pierwszy raz tak bardzo przyciągnęły moją uwagę.
Dzięki Natalia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz