,,Nie, nie dla wiedzy podróżujemy. Nie po to też podróżujemy, by na chwilę z codziennych trosk się wyrwać i o kłopotach zapomnieć [...] Nie, nie żądza wiedzy nas gna ani ochota ucieczki, ale ciekawość, a ciekawość jak się zdaje, jest osobnym popędem, do innych niesprowadzalnym.” Leszek Kołakowski — Mini wykłady o maxi sprawach

wtorek, 17 września 2013

Kolejne wysłania do postcrosserów.

Oto kilka kolejnych kartek które poleciały kolejno do:

Very z Białorusi


Alexandry z Ukrainy


Rhondy z USA


Peter'a z Niemiec


3 komentarze:

  1. O, nawet mój Toruń się załapał na ostatniej kartce, jak miło. W sumie wiele osób mówi, że nie lubi tzw. multi views i ja w sumie też wolę pojedyncze widoczki, ale takie kartki, które pokazują naprawdę pięknie budynki i są jakoś tak estetycznie wykonane, jak ta ostatnia, podobają mi się :)
    Czy to do Budapesztu leciałaś samolotem, czy gdzieś indziej?
    Kominek ma w sumie wiele kontrowersyjnych opinii, aczkolwiek dokładnie przeczytałam jego książkę "Bloger" i wychwyciłam trochę przydatnych informacji. On jest raczej nastawiony na zarobek, blog ma być pracą, a mniej pasją, przyjemnością i takim oderwaniem od rzeczywistości, wiesz o co mi chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pocztówki!

    Chciałabym podziękować za nagrodę, która dotarła do mnie wczoraj. Wszystko jest super i już dodałam w związku z tym posta u siebie na blogu: http://edi-pocztowki.blogspot.com/2013/09/wygrany-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetne zajęcie! Bardzo mi się podoba takie wysyłanie pocztówek. Wcześniej nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak postcrossing (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń